Sziasztok!

Elkezdtem a Chet Atkins tabok gyártását és apránként töltöm fel az oldalra. Kutatásaim során csodákra akadtam, így ezeket is közzéteszem majd. Ami biztos, hogy a régebben jelenlévő tabokat egy kicsit átnéztem és ahol szükséges volt, apróbb változtatásokat eszközöltem. Sajnos, mivel én nem vagyok zseniális gitáros így lehetnek hibák benne. Ami gondot okozhat az talán az időrendi elhelyezése a daloknak. Személy szerint, engem a ’85 utáni időszak inspirál, de természetesen itt is a teljesség igénye nélkül tevékenykedek.

Egy biztos, hogy a tabok száma gyarapodik szép rendesen. Ami a Tommy tabokat illeti, azokat is átnézem egy kicsit alaposabban, illetve új dolgokat is feltöltök. Vannak olyan kották is, amelyek pl. kizárólag .doc formátumban vannak meg, így ezeket át kell tenni powertab, vagy esetleg guitarpro formátumba is. Unatkozni nem fog(t)ok, az biztos.

Gitározzatok és ami a fontosabb, legyetek kreatívak a zene által!!!