Sziasztok!

Ma este végre hallhatjuk a maestro-t élőben játszani.🙂 Nagyon érdekes lesz látni, ahogy Tommy elektromos gitáron játszik. Ma reggel átnéztem egy-két weboldalt és sokkot kaptam ettől a tízujjas gitározás nevezetű kifejezéstől és attól, ahogy Tommyt szapulja egy-két nagyon okos hozzáértő. Ti nem?🙂

A zene egy nagyon fontos eleme az életnek. Sokan (köztük én is) el sem tudnánk képzelni, hogy enélkül a csoda nélkül létezzünk. Ez nem egy sport, ahol egymással versenyzünk, hanem örülünk annak, ha egy dallam valamit elindít bennünk, akár csak hallgatóként. Ehhez nem kell zenésznek lenni. Az olyan karakterek, mint pl. Tommy is sok-sok megpróbáltatás és kőkemény munka után jutott el oda, ahol most van. És azt is tudja, hogy ez sem tart örökké, ezért mindent megtesz azért, hogy közönségét itt és most elvarázsolja. A sok-sok koncert után, amit láttam vele, ez teljesen egyértelmű. Minden percét imádtam.🙂 Szerintem, ez a fontos. Tommyt lehet szeretni, vagy nem szeretni, de egy vitathatatlan, hogy egy rendkívül szorgalmas és ambiciózus zenészt láthatunk ma este, aki szórakoztatni szeretne minket. Ja, és ne feledkezzünk meg a háttérzenészekről sem, akik szintén hatalmas odaadással és elhivatottsággal zenélnek Tommy mellett a ma esti 2,5 órás műsorban.

A koncert után megosztom veletek, hogy éreztem magamat. Bár én egy kicsit elfogult vagyok, de majd addig félreteszem az elfogultságomat.🙂

Rock on Tommy