Sziasztok!!!

Örülni sok mindennek lehet. A mai nap is egy ilyen örömteli pillanat. Több ok miatt is. Az egyik, hogy az évnek lassacskán vége és pihenhetek is egy kicsit. Nagyon rámfér.🙂 A másik pedig, ahogy az látható is a számokból: az elmúlt négy és fél év során elértük az 1.000.000 kattintást, ami azért jelent valamit. :-) 

Hadd kezdjem egy kis statisztikával. Mint minden, ez is egy kis lépéssel kezdődött, de mára sok-sok rajongó látogatja az oldalt, amiért köszönet. Amikor útjára indítottam az egész kezdeményezést, akkor erre álmomban sem gondoltam.🙂 A több, mint 4 év során számtalan pozitív véleményt kaptam és csak egyetlen egy negatív kritikát az oldal egyik lelkes felhasználója által.🙂 És mint minden kritikát, ezt is próbáltam beleilleszteni abba  a kis dobozkába, hogy minél jobb oldalt tudjak varázsolni nektek. Remélem, hogy többé-kevésbé sikerült. Átlagosan, majdnem 1000 kattintás van egy nap az oldalon és a legforgalmasabb hónap idén, a február lett.🙂 Olyan országokból kaptam elismerést és bíztató e-maileket, mint pl: Uruguay, Dél-Korea, Brazília, Hollandia és a legérdekesebb Suriname, ahová meg is hívtak vendégségbe.

Természetesen, 2012-ben is folytatódik az oldal. Nem tervezem bezárni, megszüntetni és semmiféle veszélyhelyzet sem fenyegeti.🙂 Továbbra is megpróbálok up to date lenni, már amennyire azt időm engedi. Azért a fontos dolgok mindig terítékre kerültek.🙂 A legfontosabb, hogy örömet találjunk abban, amit csinálunk és ha ez másnak is örömet okoz, akkor azt sikernek könyvelhetjük el.  

Mégegyszer, köszönet Nektek és folytatódjon az oldal a következő 1.000.000 kattintásig.🙂 Tommy legyen velünk!!!🙂

Rock on Tommy