Sziasztok!

Az idei évet úgy szeretném lezárni, hogy a hard drive-omon lévő összes nálam fellelhető Tommy tabot feltöltöm, mivel az (sejtéseim szerint) nem baj, hogy ha esetleg több forrásból tudunk táplálkozni.🙂 Kb. még 50 dal tabját tettem fel, aminek gondolom mindenki örül a világ minden táján. A statisztikák azt mutatják, hogy a világ legeldugottabb helyeiről is látogatjátok az oldalamat, ami nagy öröm számomra.🙂 Ennek a ténynek a jövő év elején szentelek majd egy pár sort.🙂

Más! Amint látható, nyitottam egy új topic-ot, ahol 2013-ban indul az ereszd el a hajam tabulatúra áradat! Gitáros éveim alatt sok-sok dalocskával ismerkedtem meg, amelyekből most szemezgettem és szemezgetni fogok. Ezt követően úgy gondoltam, hogy ezeket is megosztom “gitáros kollégáimmal”, ha ennyien jöttök és tanultok ezekből.🙂 Mivel ez egy soha véget nem érő munka és egyben szórakozás is, így ehhez mindenki hozzáférhet és hozzá is kell, hogy férjen.🙂

Most ennyi, még jelentkezek!

Rock on Tommy🙂