Sziasztok!🙂

Valahol a nagy szörfözésem alkalmával találtam ezt a részletét az ‘El Vaquero’ általam is nagyon kedvelt dalnak, és természetesen ez sem maradhat ki a gyűjteményből, úgyhogy nem is gondolkodtam rajta, hogy megosszam Veletek.🙂

A tavalyi év is nagyon pozitív eredménnyel zárult, mivel 2015-ben is rengeteg látogatót fogadott az oldal és reményeim szerint még több elégedett gitáros tér vissza, hogy szemezgessen Tommy munkásságából. Ki hinné, hogy lassan 3.000.000 megtekintésnél járunk. Én azért elhittem, amikor neki kezdtem, hogy mivel jó célt szolgálok, lesznek olyanok, akik ezt támogatják és íme: az oldal bizonyított! Hurrá!!!!🙂

Mint minden évben, most is megköszönöm az összes ide látogató figyelmét és ígérem, hogy 2016-ban sem zár be az oldal, legalábbis ha rajtam múlik, akkor nem, hiszen a zene mindenkié és ezt nem befolyásolhatja sem a Golf áramlat, sem politika, sem pedig eszeveszett őrültek torzsalkodása.🙂 Úgyhogy, minden marad a régiben és működünk tovább, illetve….

Rock on Tommy🙂